fredag 11 juni 2010

That's what she said!

OK! Mitt förra inlägg var något seriöst, och jag tänkte varva med lite oseriöshet, så nu kommer lite up to date komik! :D

Det finns ett slags "semi-globalt internskämt", en mall för skämt som många ungdomar använder sig av som går ut på att säga "that's what she said!", eller "det sa din mamma också!" efter att någon sagt en replik, som, skulle ha kunnat yttras av personen i frågas mamma när ni hypotetiskt haft samlag. Hela komiken baseras på sexuell inuendo.


Olika exempel på "that's what she said"-tilfällen, av Cyanide Happiness


Jag vet även vissa i min egen bekantskapskrets som har en full ramsa för särskilt episka "that's what she said"-tilfällen, tror att den går någonting som...

"Det sa din mamma mé
när jag satte på henn-é
ja det var det hon sa
hon sa att jag var BRA!"

...eller liknande. Personligen tycker jag inte just den är särskilt smakfull :p Men om man vill så...

Hursomhelst! Tänkte dela med mig av några personliga "that's what she said" som jag har varit med om;

"Gud vad mycket sås!"

"Du missade hålet"

"Kommer ni alla samtidigt?"

"Jag får ju in hela knytnäven här"

"Vad skönt att ha dig under mig"

"Det är skönt första 5-10 min, sen är det antingen för varmt/kallt, allt skum är borta, ,och det finns inget att göra."

"Men hans bollar är ju ivägen!"

(Tilfällen:
1. Vän ätandes en McDonalds glass med chokladsås
2. Väns kommentar När jag skrattade åt det och missade hålet i locket på min egen McFlurry med skeden.
3. Inför en sammanställning
4. Vän som prövade min mössa och konstaterade att den var aldeles för stor för hennes huvud.
5. Ehm... lite udda replik faktiskt, en vän som faktiskt satte sig på mig när jag låg i en soffa.
6. Vän som beskriver hur hon känner för att bada
7. Spelandes biljard)

Vanligt förekommande fraser som går att "that's what she said"-a kan vara;

"Vad stor den var"

"Det gick snabbt"

"Jag kommer!"

... eller dylikt.

Men men! Med det rätta barnasinnet går det att ha mycket roligt med just "that's what she said", sexuell inuendo är ju alltid kul och att just tvångsinblanda en oanande kamrat i det gör det dubbelt underhållande :D

Det var allt för denna gång! Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar